فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL22 Original price was: 1,637,000 تومان.Current price is: 1,477,000 تومان.
بازگشت به محصولات
اسپیکر قابل حمل JBL Boombox 3 Original price was: 21,897,000 تومان.Current price is: 20,872,000 تومان.

فن خنک کننده رادیاتوری گوشی موبایل مدل X53

  • نوع خنک کنندگی: رادیاتوری سیلیکنی
  • درگاه ورودی: تایپ C
  • ولتاژ رودی: 9ولت / 3آمپر
  • پشتیبانی سایز: گوشی ها با عرض 69 تا 88 میلی متر
  • ابعاد: 95*70*40 میلی متر
  • وزن: 108 گرم
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , , , ,

Original price was: 1,570,000 تومان.Current price is: 1,490,000 تومان.

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

آشنایی با فن و خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل X53

انجام بازی یا تماشای فیلم برای مدت زمان طولانی ممکن است باعث بالا رفتن دمای گوشی شود که در این حالت عملکرد گوشی دچار اختلال می شود برای جلوگیری از این اتفاق فن های خنک کننده تولید شده که می تواند با حل این مشکل حتی طول عمر گوشی و باتری را نیز در کنار عملکرد صحیح تضمین کنند. یکی از این خنک کننده ها فن و خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل X53 است. این فن خنک کننده تا حد بسیار زیادی می تواند دمای گوشی را کاهش دهد. این محصول با داشتن زبانه کشویی از پشتیبانی گسترده ای از گوشی های هوشمند با عرض 69 تا 88 میلی متر برخوردار است.

 

عملکرد

فن و خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل X53 با داشتن مکانیزم عملکرد دو مرحله ای شامل حالت رادیاتوری و فن می باشد و در کمترین زمان ممکن دمای گوشی را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. در فرایند خنک کنندگی توسط سیستم رادیاتوری از یک قطعه نیمه هادی استفاده شده که به ایجاد سرما می پردازد و در مدت زمان کم سرمای زیادی ایجاد می کند که به وسیله این سرمای ایجاد شده دمای گوشی تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. قسمت خنک کننده این فن با بدنه گوشی با سطحی از جنس آلومینیوم در تماس است.

در خنک کنندگی به وسیله فن نیز گرمای گوشی و مکانیزم رادیاتوری که با ایجاد سرما خود نیز تا حدی گرم می شود توسط دو عدد فن خنک کننده و از طریق قسمت جلویی این محصول تخلیه می شود. در محل تماس از سیلیکون استفاده شده که امکان خنک کنندگی در گوشی ها با بدنه پلاستیکی بالاتر است. مساحت تماس در این فن 50 سانتی متر مربع است که دمای گوشی را تا حد بالایی کاهش می دهد.

 

منبع تامین انرژی

با توجه به این که این فن خنک کننده از نوع رادیاتوری می باشد و به طور مستمر نیاز به تامین انرژی برق است و همواره کابل باید به فن متصل باشد پورت تایپ C این فن در قسمت پایین آن قرار داده شده تا مزاحمتی برای دست ایجاد نشود. بر روی این فن یک کلید روشن خاموش موجود است. ولتاژ ورودی این فن خنک کننده 9 ولت / 3 آمپر است که بهترین حالت تطبیق ولتاژ ورودی است.

طراحی و متریال

فن و خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل X53 از جنس پلاستیک فشرده (ABS) و سیلیکون در ابعاد 95*70*40 میلی متر و وزنی حدود 108 گرم ساخته شده است. طراحی ظاهری این فن خنک کننده بسیار ساده و شیک می باشد. برای ممانعت از آسیب فیزیکی و همچنین برای جلوگیری از لیز خوردن فن از روی گوشی از سیلیکونی های نرم در محل تماس این فن با گوشی تعبیه شده است. این خنک کننده در قسمت مقابل پورت ورودی خود داری یک پورت USB می باشد که امکان قرار دادن گوشی در حالت شارژ را دارد. این فن از دو قسمت کناری و مقابل دارای امکان اتصال به هولدر را دارد که در لایو و کاربری های مختلف فابل استفاده است.

رنگ

مشکی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فن خنک کننده رادیاتوری گوشی موبایل مدل X53”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Original price was: 1,570,000 تومان.Current price is: 1,490,000 تومان.

محصولات مشابه